Felanmälan - ej akut

Notis Sommar 2021


Nu är sommaren här och vi på EFS AB börjar ha våra semestrar.

Vi går ner på halv styrka under sommarveckorna 27-34 och det betyder att vi kommer prioritera akuta ärenden och själva fastigheterna.

Angående Covid-19

Trots att vi börjar se en ljusning i tunneln och vaccinationen har kommit långt så pågår epidemin fortfarande. Alla bilar och även kundtjänst är utrustade med handsprit och alla på EFS AB har tillgång till ansiktsmask. Dock avgör våra tekniker själva om de riskfritt kan besöka en boende eller inte. 

Är ärendet av akut art, ex vatten som står och sprutar, totalstopp i avlopp/kommer upp vatten från avlopp – meddela oss om ni är hemma pga sjukdom så att vi kan ta till de åtgärder som behövs för att minimera riskerna.

Notiser

Notis Sommar 2021

Nu är sommaren här och vi på EFS AB börjar ha våra semestrar. Vi går ner på halv styrka under sommarveckorna 27-34 och det betyder att vi kommer prioritera akuta ärenden och själva fastigheterna. Angående Covid-19 Trots att vi börjar se en ljusning i tunneln och vaccinationen har kommit långt så pågår epidemin fortfarande. Alla bilar och även kundtjänst är utrustade med handsprit och alla på EFS AB har tillgång till ansiktsmask. Dock avgör våra tekniker själva om de riskfritt kan besöka en boende eller inte.  Är ärendet av akut art, ex vatten som står och sprutar, totalstopp i avlopp/kommer upp vatten från avlopp – meddela oss om ni är hemma pga sjukdom så att vi kan ta till de åtgärder som behövs för att minimera riskerna.

Läs mer →

Registrera din felanmälan via vårt webbformulär

Alla felanmälningar hanteras elektroniskt av vårt ärendehanteringssystem Pondus Pro. När du skickar din felanmälan via vårt webbformulär så blir det registrerat på korrekt sätt.

Välj detta alternativ för alla typer av felanmälningar du vill skicka via nätet. Har du en bild på felet/skadan kan du även bifoga denna till din anmälan. Du får sedan bekräftelse till din e-post på att anmälan noterats samt även när jobbet är utfört.

För ärenden som inte gäller vanlig felanmälan och om ärendet är akut hittar du all kontaktinfo på sidan Kontakt & Jour

Ärenden som vi tar emot här

  • Fel i bostaden eller fastigheten (ej akuta ärenden)
  • Nycklar
  • Taggar
  • Namnändringar
  • Elektroniska namntavlor
  • Porttelefoner
  • Passagebehörigheter

Om du vill ändra något i porttelefon/elektroniska namntavlor fyll i de du vill ändra via webbformuläret ovan så utför vi åtgärden direkt i systemet efter en dubbelkontroll med dig.

Felanmälan EFSAB

Gäller det något annat?

För övriga ärenden där du vill kontakta en viss person eller om ärendet är akut kan du med fördel istället söka rätt kontaktväg på vår kontaktsida där du också hittar vår kundtjänst.

Inlogg för Brfs styrelse

Om ni tappat bort inloggningen, kontakta Sophie på Kundtjänst.

Scroll to Top