Vi undviker för närvarande att göra hembesök hos er boende, såvida inte ärendet är av mer akut art. Detta för att minimera smittspridning av Coronaviruset. Är ärendet av akut art, ex vatten som står och sprutar, totalstopp i avlopp/kommer uppvatten från avlopp – meddela oss om ni är hemma pga sjukdom så att vi kan ta till de åtgärdersom behövs för att minimera riskerna.
Alla felanmälningar hanteras elektroniskt av vårt ärendehanteringssystem Pondus Pro. När du skickar din felanmälan via vårt webbformulär så blir det registrerat på korrekt sätt.
Välj detta alternativ för alla typer av felanmälningar du vill skicka via nätet. Har du en bild på felet/skadan kan du även bifoga denna till din anmälan. Du får sedan bekräftelse till din e-post på att anmälan noterats samt även när jobbet är utfört.
För ärenden som inte gäller vanlig felanmälan och om ärendet är akut hittar du all kontaktinfo på sidan Kontakt & Jour
Om du vill ändra något i porttelefon/elektroniska namntavlor fyll i de du vill ändra via webbformuläret ovan så utför vi åtgärden direkt i systemet efter en dubbelkontroll med dig.
Om ni tappat bort inloggningen, kontakta Sophie på Kundtjänst.
EL & Fastighetsservice AB
(EFS AB)
Saldovägen 5
177 62 Järfälla
(Besök)
Vasavägen 104
177 52 Järfälla
(Ekonomi)
Tel: 08 – 580 119 50
kundtjanst@efsab.se
Org nr: 556636-8717
EFS AB är ett företag med 30 år i branschen. Vi har en gedigen erfarenhet av allt inom skötsel, drift och teknisk förvaltning av fastigheter. Verksamheten startade 1990 och har sedan dess stadigt vuxit sig till en välrenomerad aktör med många nöjda kunder. Vi har egen jour inom hela nordvästra Stockholm.
Tipsa om oss i sociala medier
Tipsa om oss i sociala medier
Vi är stolt sponsor till följande organisationer
Eftersök av försvunna personer
Ungdomsinfo mot narkotika
Stödjer ekonomiskt utsatta barn & familjer